Blandade bilder.

Hej! Jag har velat blogga många gånger de senaste veckorna, men appjäveln på mobilen fungerar inte. Aaargh vad irriterad jag har varit på den!! Vid datorn sitter jag inte så ofta och där har jag inte heller så många vardagliga bilder. Då måste jag först föra över från mobilen och sen starta segdatorn och blablabla. Kör via webbläsare på mobilen nu i alla fall och det verkar ju gå relativt smärtfritt.

Här kommer en blandad kompott med bilder. Ni ska få lite fler bilder sen, från Vilmas 1-årskalas (men dom är på segdatorn så vi får se när jag har tålamod nog för att ge mig på det). Ungen är ju stor nu, förstår ni! Nu ligger hon dock här bredvid mig med feber och då är man inte så stor i världen. Skrutten! Hon har en tand som bråkar.

Nu ska jag sova och imorgon ska jag och Vilma gå på en promenad. Jag har så många poddar att lyssna ikapp på.
Jag tänkte först att vi skulle gå när Vilma ska sova middag men ånej! Då missar jag ju min slapptid! Tiden då jag, i min ensamhet, laddar för resten av dagen är dyr. Vi får ta en vaken upptäcktsfärd istället.
Vad dagen och resten av veckan mer ska bjuda på får vi se. Först och främst ska vi ta reda på hur länge sjukstugan här hemma ska vara verksam. Jag röstar på att idag är sista dagen i alla fall.

#1 - - Mormor/G-mormor:

Oj då :) Här kollar jag då och då, men ingenting ser jag..... och så plötsligt hittar jag tre inlägg! Fina bilder är det i alla fall, speciellt den på Ikéa..... en liten människa ute i den stora friheten :)
Kram till er

Upp