Ny vecka igen

Igår var Emil och Vilma borta större delen av dagen. Jag var alltså ensam hemma och passade då på att storstäda, plantera mina bebis-sticklingar, kolla på massa avsnitt av Modern Family och dricka kaffe. När resten av familjen kom hem satt Vilma inne på sitt rum och lekte för sig själv länge, hon blir så stor!

Idag vaknade min lilla skrutt med feber. Antagligen är det tänderna som spökar. Hon var pigg ändå, så vi bjöd in moster och kusinerna på lite lek på förmiddagen. Jag och Sissi satt i soffan och drack kaffe, medan barnen lekte tillsammans i lekrummet! Julia har verkligen börjat tycka om Vilma nu, och det är så kul att se hur hon vill ta hand om henne. ❤️

Vi har inga mer planer för resten av dagen. Imorgon ska vi till öppna förskolan med tre andra mammor, varav två jag aldrig träffat innan. Vi får hålla tummarna att Vilma är pigg och feberfri då!

Upp