Psykolog och tacos

Hej! Just nu ligger mina älskade familjemedlemmar och sover middag. Dom har varit på stan med Vilmas faster idag, och jag vet inte riktigt vem som var tröttast när vi kom hem. (Jag sov middag tidigare idag, precis efter att dom hade traskat iväg, så jag är faktiskt relativt pigg!) När dom var på stan var jag hos min psykolog, och idag lärde hen mig att andas djupt för att, till exempel, minska ångesten när den kommer smygande. Det ska jag träna på tills vi träffas nästa gång, för det var lite krångligt tycker jag.
När min familj vaknat ska vi åka hem till mina föräldrar och äta mat. Tacos, sa pappa att han skulle fixa när jag ringde och frågade om vi fick äta där. Det blir tredje gången vi äter tacos på en vecka, men inte gör väl det något. Jag tror inte att jag ens kan tröttna på det, och dom två tidigare gångerna har vi lagat det en gång, och Emils föräldrar den andra gången, så det smakar ju olika varje gång.

Vilma fick rån med smör på till mellis tidigare idag, och nu innan hon skulle sova var det film-mys som gällde.

#1 - - Mormor/G-mormor:

Samma idag också :) Jättefina bilder! Nog ser hon lite sömnig ut :) Bra att du träffar en Hen som kan ge dej lite tips.
Kramar till er alla.

Upp