26 februari

Vad gör vi om dagarna då, kanske ni undrar. Ibland är vi ute på äventyr, men oftast är vi hemma på dagarna, jag och Vilma.
 
På morgonen brukar Vilma träna och hänga med sina kompisar medan jag får i mig lite kaffe. (Hon tycker att nyhetsmorgon är mer intressant oftast).
 
Nackträning!
 
Ibland kollar hon på sin mammas fina kuddar.
 
Men oftast snackar vi strunt!
 
Det är nästan roligast, tycker Vilma. Antagligen för att jag ser så dum ut, och inte för att jag säger roliga saker.
 
Och ibland gör vi andra viktiga saker. Idag har vi till exempel klippt 20 små vassa naglar, badat och tvättat bort ludd mellan tår och fingrarar samt stinkmonstret som bor bakom Vilmas öron, och vädrat bebisrumpan. Nu sover trollet för andra gången idag. Igår tyckte hon att det räckte att sova middag två gånger på hela dagen (hon brukar sova fyra gånger), men det resulterade i att hon sov 10 timmar utan matpaus inatt! Idag står det storhandlig på schemat, men vi väntar in pappa Emil innan vi tar oss an det.
 
Nu är hon vaken så nu ska jag gå in och pussa på henne tills hon rynkar på näsan.
 
 
#1 - - Mormor/Gammelmormor:

Den allra sötaste :) Såg också att första skrattet kommit, lite tidigare än vad jag trodde.....

Upp