Flyttkaos i sjukstugan

Här har vi varit sjuka! Eller ja, Vilma har varit det. Nåt slags virus i lilla magen. Hon har mått så dåligt och inte fått behålla nån mat! Usch vad jobbigt att se mitt hjärta vara sjuk <3
Men nu kämpar hon på med att töja ut magsäcken till normal storlek! Min duktiga tjej.
 
Hon vill vända sig om men det är en himla arm i vägen hela tiden... Snart knäcker hon nog koden! Från mage till rygg har hon vänt sig i flera veckor, det är ju perfekt om man tröttnar på att träna nacken :)
 
Här hemma är det flyttkaos nu för tiden. Om tre veckor får vi nyckeln till vår nya lägenhet! Jag planerar för fullt hur jag ska inreda. Emil får ju vara med och bestämma han också såklart, men hans enda krav är att döskallarna och hans tavlor ska upp nånstans, tror jag. Mitt nyaste påhitt är att jag ska köpa två tavellister som det ska stå fina böcker på inne i Vilmas rum. Hon ska ju inte sova där inne från början (aldrig i livet att jag vill ha henne så långt bort ifrån mig på natten!!), så det blir ett litet mys-och lekrum. 
 
Rensa, packa, rensa, packa... Tack vare Vilmas snälla kusiner (eller ja, hennes moster är det väl som har styrt upp allt) så har hon kläder i flera år framöver! Känner du igen det randiga linnet, Lena? Det som du köpte till Julia går i arv till lillkusinen nu. :)
Snart har jag full koll över alla saker i lägenheten, vad som ska slängas och hur allt ska packas ner. Då är det bara förrådet kvar... Som tur är ska det mesta där inne till tippen i alla fall. 
 
Vilma sover middag just nu, och när hon vaknar ska hon äta lite och sen ska vi gå ut och gå. 1 mil i veckan har jag som mål att gå, och hittills har det bara blivit en promenad (Vilma hade lite dålig kontroll över rumpen när hon var sjuk, och vi ville inte förstöra vår nya vagn ;)). Så idag blir det en vända runt Tisken och sen in på Hemköp för att köpa lite taco-saker till kvällen. Och den ny diskborste till Vilmas flaskor, då jag bröt av den gamla igår. Senare ska vi till Sissi och dricka kaffe i solen! Vilma ska få sitta i mitt knä och se hur det ser ut ute, tänkte jag.
 
#1 - - Mamma/mormor:

Lilla skruttan, men nu blir det bättre =) Pusselipuss!

#2 - - Anonym:

Nu har hon väl kommit igång igen, inte lätt att vara liten och må illa :(

#3 - - Maria Anderson:

This is a comment to the webmaster. I came to your - Flyttkaos i sjukstugan page by searching on Google but it was difficult to find as you were not on the front page of search results. I know you could have more visitors to your site. I have found a website which offers to dramatically improve your rankings and traffic to your website: http://s.beautheac.net/4z I managed to get close to 500 visitors/day using their services, you can also get a lot more targeted traffic from Google than you have now. Their services brought significantly more visitors to my website. I hope this helps!

#4 - - Ramona Jordan:

I discovered your - Flyttkaos i sjukstugan page and noticed you could have a lot more traffic. I have found that the key to running a website is making sure the visitors you are getting are interested in your subject matter. We can send you targeted traffic and we let you try it for free. Get over 1,000 targeted visitors per day to your website. Check it out here: http://xahl.de/p Unsubscribe here: http://xahl.de/q

Upp