Lördag

I torsdags åkte jag och Vilma till mormor och morfar. Vilma sov 20 minuter i bilen på vägen dit och thats it. Ingenting mer på hela dagen. Jag höll på att bli galen. Hon var så trött, men ville bara vara på mig, hela tiden. Vi var trötta och griniga båda två.
När Emil kom hem åt vi mat, och sen sprang jag ut genom dörren så fort jag kunde. Jag passade då på att åka hem till mamma och pappa, för där fanns mormors kamera, som jag hade blivit lovad tidigare under dagen. TACK MORMOR! Sen kom jag hem och hann precis säga godnatt till Vilma innan Emil skulle natta henne.
Jag har aldrig varit ett fan av Nikon-kameror, men vi börjar bli kompisar nu. Och den är ju ganska mycket bättre än min älskade Sonya, som borde gått i pension för ett par år sedan. Nu får hon vila!
 

På kvällen ville jag provfota, men det var så mörkt överallt. Här är i alla fall det senaste tillskottet i min växt-familj. Mitt lilla elefantöra. FIN, VA? Lite ekollon också, som jag tänker mig ska få små groddar snart.
 
På fredagen var vi bättre kompisar, jag och Vilma. Hon sov 1,5 timme på förmiddagen och en halvtimme på eftermiddagen då, kanske att det har med saken att göra.
 
 
#1 - - Mormor/G-mormor:

Så är det att ha barn..... fler duster kommer det att bli framöver :) Hoppas du kommer bättre överens med kameran, än vad jag gjorde. Elefantöra är visst väldigt populärt just nu, och fina är dom.
Morgonkram/Morgonpuss

Upp