Gåvagn

Igår skulle jag åka och handla _helt ensam_, så då passade jag på att springa in på Ta Till Vara på vägen. Där hittade jag en gåvagn, som vi ändå planerat att köpa! Så jag tog den under armen, och 12 barnböcker under andra (Vilma har hittat min bokhylla, så nu har hon fått en egen del i den, där hon får riva hur mycket hon vill), och åkte hem. Eller ja, jag storhandlade på vägen hem också. PHU! 
Vilma fick prova den på en gång, vi tänkte att hon kan ju få börja träna att gå med den lite. Men ungen tog tag i den och traskade iväg helt själv på första försöket!
 
 
Idag fyller min mamma år, så hela gänget ska dit och äta sen. Vad hon ska få i present kan ni få se ikväll!
 
 
#1 - - mamma mormor:

Mäh! Varför får de inte veta min present nu??
Duktiga tjejen <3 <3

#2 - - Mormor/G-mormor:

Vilka fynd man kan göra, och lätt som en plätt var det ju för Vilma att räkna ut hur den skulle hanteras :)
Kram

Upp